пятница, 15 августа 2014 г.

вітання колезі

За N. я підняв свій келих,
За міцне здоров'я.
Щоб завжди в строю стояв,
А життя було - роздолля.
Я піднімаю свій келих
За широту його душевну,
Щоб билося повік, а може, два
Просте серце щедре.
Я піднімаю свій келих
За вірність його в дружбі,
За те, щоб їй не зраджував,
Був з нами і був потрібен!

* * *
Подією є средь безлічі подій -
Від серця їх не відлучити ...
Я йшов сюди з великим желаньем випити -
А не шукаючи того, щоб горло промочити!
І щоб, днів не перериваючи нитки,
Відсвяткувати чудовий ювілей.
І, значить, я зобов'язаний нині випити -
Не для того, щоб зробилося теплей!
А щоб особисто висловити участье,
Пригадати разом про порі колишньої,
І побажати такого в житті щастя,
Щоб можна було випити по другій!
* * *
Прийми ж ти в розквіті років
Наш жаркий, щирий привіт.
І, не приховуючи почуття наші,
Ми за тебе піднімемо чаші!
Він не упустить честь мундира,
Талановитий, веселий і розумний.
А в ролі дамського кумира
Він, здається, не перевершений.
І, відзначаючи день рожденья,
Не можна йому данину не віддати,
Піднявши келих без промедленья,
Шампанським відсалютувати!
* * *
Роки життя час додає,
Календарний лист змінивши.
Від душі Вас нині вітає
Наш згуртований, дружний колектив!
Ви за всіх за нас тепер у відповіді,
Дні минулі тікають навскач ...
Тому і раді ми, як діти,
Побажати Вам щастя і удач!
* * *
Прийде вона, пора поважних років,
І від неї, на жаль, куди нам дітися!
Але засіб є не спотворити "портрет" -
Пореже в дзеркало прокляте смотреться.
І напередодні славних іменин,
Напередодні великого ювілею,
Ми всі тобі бажаємо як один -
Живи і надалі, чоловіче, не старіючи!
* * *
Вітаємо з днем ​​народження
Ми колегу свого,
І дано мені Доручення
Розповісти тут про нього.
Ти працюєш недавно,
Але в роботі ти хороший,
Хлопчина ти милий, славний,
Ніколи не підведеш.
Безвідмовний і хороший,
Допомагати ти всім готовий.
Просто так, а не за гроши,
Без непотрібних зайвих слів.
Щоб доля слухняною стала,
Кажу я - так тримати!
За співробітника келихи
Попрошу я всіх підняти!
* * *
З днем народження, подруга,
З днем народження, мій світло,
Знаємо ми з тобою один одного
Не один десяток років.
І була всі ці роки
Ти, як ангел, хороша.
Тому що від природи
Ти - відкрита душа.
Багато ль нам з тобою треба:
Щоб не було зморшок,
Щоб діти були поруч
І увага чоловіків.
За здоров'я, за удачу,
Щоб життя було легка,
Щоб була машина, дача,
Вип'ємо дружно коньяку!
* * *
Рік додався до десяткам.
Це, право, не біда -
Дні проходять без оглядки
І сплітаються в року.
Важливо бути завжди красивою
І не важливо, скільки років.
Тільки б небо було синім
І світився щастя світло.
* * *
Пускай душі не меркне вогник,
Бажаю Вам не примарного щастя!
І на шляхах не пройдених доріг
Хропіння Вас Бог від усякої напасті!
Щоб Вам жилося під покровом милих очей,
І всі мрії збувалися потроху.
І щоб вогонь бажань не згас,
І добру вам супутницю в дорогу!
* * *
З самою щирою любов'ю
У цю годину, як всякий раз,
Тост заголовний - за здоров'я,
Щоб радували нас!
Поздоровляю з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий