четверг, 21 августа 2014 г.

привітання жінці

Життя було б, звичайно, порожня,
Будь вона красою не відзначена.
І коли кажуть - краса,
Мені завжди представляється жінка.
Ні, того і не остудили кров,
Хто в красі не залишився невеждою.
Там, де жінка, - там і любов,
А з любов'ю - і віра з надією.
Це найбільший капітал,
Що не сам по собі забезпечився ...
І я свій піднімаю келих
За прекрасну частину людства!

* * *
Чи не обмілини ще хуртовини,
Чи не відшуміли до кінця,
А наші душі потеплішали
І посміхаються уста.
Пускай зима сповнена азарту -
Весна прийшла сьогодні до нас!
Адже в жіночий день 8 Березня
Ви наше сонечко, мадам!
* * *
За тих, хто дороги і милі,
До кого тягне любов сама!
Ось дай-то Бог мені тільки сили
Зійти хоч раз ще з розуму!
І, свій виконавши борг найперший,
У весь, що є, піднявшись зростання,
За наших дам, за милих жінок
Я піднімаю цей тост!
* * *
Отже, за жінок!
Щоб у них таїлися
І ласкавість,
І мужності запас,
Щоб без опором
Їм на милість
Здавалися тигри,
Дрімаючі в нас!
* * *
Я люблю тебе, Марина,
Не втомлюся повторювати.
І вії, що так довгі,
І твою дівочу стати.
Вабить безоднею оксисульфід
Глибина прекрасних очей,
Ну не будь такою жорстокою,
Посміхнись хоча б раз!
Красою твоєї переможений,
Стати готовий твоїм рабом.
Я так щирий, так ніжний
І зову: Прийди в мій дім!
Там, скажу я без приховування,
Будеш правити ти одна
Повноправною господинею, •
Дітям - мати, а мені - дружина.
* * *
Дорога моя Іра!
Ти повинна мене зрозуміти:
Серед похмурого світу
Ні дорожче для мене
Нікого. На цілому світі
Жінок немає таких, як ти:
Зовнішність твій і чистий і світлий,
Вся ти - символ краси!
Якщо б знав, що ти - чужа
І іншому віддана!
Але не вірю, ти, рідна,
Будеш тільки мені дружина!
Я відкину все сомненья,
Знаю - збудуться мрії ...
Вітаю з днем народження
І дарую тобі квіти!
* * *
Живу, як в замкнутому колі,
Малюю образ на снігу ...
Опівнічних мрій моїх сюжет -
Ту, без якої життя немає.
Мені ім'я пишуть хмари,
І шепоче темна річка:
Наташа - дівчинка мрії,
Ти - символ юної краси.
Я не хочу почути "ні"!
Не потрібен мені таку відповідь!
З життя викреслю року,
Але від тебе почую "так".
Про цей день, про цю мить!
Він явою переді мною виник,
Зіллємося разом, ти і я,
Прийди, я жду, любов моя!
* * *
Дівчина з казки,
Близька до болю ...
Де знайти мені фарби
Розповісти про Оле?
Міс чарівність,
Символ юної пристрасті,
Дівчинка-желанье,
Весь у твоїй я влади!
Як родник в пустелі,
Білий сніг під зиму,
Сонцю в небі синьому,
Ти необхідна.
Знаю, ти гідна
Кращою жіночою частки ...
Будь завжди спокійна.
З днем ​​народження, Оля!
* * *
Не можу зрозуміти, звідки
У мене на серці біль?
Цей біль зветься Люда ...
Незавидна моя роль.
Я не числюся в твоїх планах,
Ти при зустрічах холодна.
Після зустрічей до душевних ран
Додається одна.
Нам підвладне все на світі,
Всі подужаємо ми удвох,
Буде щастя, будуть діти,
Буде свій улюблений будинок.
Не можу любити упівсили,
Ти - мій ангел неземний ...
З днем народження, Людмила,
Твоє щастя бути - зі мною!
* * *
Восьме березня, день весняний,
Під сонцем почав танути сніг.
Сьогодні тостом і веселощами
Привітати ми хочемо колег.
Не тільки в цей день, колеги,
А любимо вас ми цілий рік.
Ви, як колеса у воза,
Роботі надаєте хід.
Ви надзвичайно красиві,
Де ви - там чисто і затишок,
Ви - як фундамент колективу,
І вас завжди чоловіки чекають.
Я п'ю за вас, за наших жінок,
Щоб завжди цвіла весна,
Щоб жили дружно ми надалі •
За цей вип'ємо все до дна!
Вірші з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий