пятница, 22 августа 2014 г.

Привітання з 8 березня вчительці

В гості до бабусі моєї
Я приїду мерщій.
Я серветку вишивав,
Сам малюнок становив,
У неї я навчився,
Для неї я потрудився.

* * *
У мене три улюблені жінки,
У мене три улюблені жінки:
Це жінка та, з ким повінчаний я,
Ще жінка краща - мама.
Третя жінка - донька, хозяюшка-
Дзвінкий, ніжний, прекрасний квітка,
Щебетуха, пустунка, товстушка ...
А без них я зовсім самотній.
Я без них не живу - існую.
І без них мені не в радість успіх.
Однаково ніжно люблю я
Жінок трьох цих - віддано всіх.
* * *
З Днем 8 Березня,
Нехай він буде світлим,
Нехай підуть печалі,
Збудуться мрії,
І приносять радість
Блакитні вітри,
І усмішки дарують
Люди і квіти!
* * *
В душі і за вікном
Цвіте весна!
Ти, їй подібно,
Принади повна.
Іскриться сміх,
Очі сяють пустотливо,
А життя п'янить,
Як міцне вино!
проллються щастям
Зіркові дощі -
Ти лише надійся,
Вір, люби і чекай!
* * *
поздоровляю
З днем весняним, чи не морозним,
З днем веселим і мімозним,
З днем безхмарним і сніжним,
З днем схвильованим і ніжним,
З днем просторим і сюрпризних
Нашим славним жіночим днем!
* * *
Нехай буде в цей день весняний
У Вас Відмінним настрій.
Нехай буде безліч квітів,
Посмішок, добрих, ніжних слів.
Нехай буде лицар поруч з вами,
Життя - щастям до країв повна,
Адже це Вашими очима
Дивиться на світ сама весна!
* * *
Любіть жінку, вона
Всьому причина і початок,
Її заслуга і вина
У всьому що було, буде, стало.
Ні без неї добра і зла,
Паді, паді до її ніг!
Куди б дорога не вела,
"Шерше ля фам!", "Шерше ля фам!"
* * *
Бажаю щастя багато-багато,
Посмішок радісних букет,
Друзів, здорових і веселих,
Везіння в житті, довгих років,
І щоб бідам всім на зло
Жилося, любілось і везло!
* * *
Від душі вам бажаємо, щоб сонце грало,
Щоб співали вам птиці про любов серенади,
А що мало хвалили, ображатися не треба.
Вам бажаємо успіхів і в любові, і на службі,
Щоб ви в сім'ях зберігали уваженье і дружбу.
Краси і здоров'я вам на довгі роки.
Нехай прибуде вам радість, і минуть негаразди.
* * *
Ще дерева сплять,
Додивляючись сни.
Тебе привітати радий
Я зі святом весни! 
Привітання з 8 березня вчительці в прозі

Комментариев нет:

Отправить комментарий