пятница, 22 августа 2014 г.

привітання чоловікам

свіжоспеченим лейтенантам
Свій всьому черга, як кажуть, -
Неспроста келихів чутний дзвін.
Щоб яскраво золоту світитися
Лейтенантських новеньких погонів!
Щоб відтепер в житті, як на марші,
Кожен так рівняння тримав,
Щоб з лейтенанта вийшов маршал,
Або вже хоча б - генерал!
Знаходячи чінние манери,
Вибір зробивши раз і назавжди,
Вип'ємо за удачу, офіцери,
Кавалери, дами ... панове!
Попереду - сиянье зорепаду
І чинів висока стеля ...
А за це точно випити треба,
Щоб, як кажуть, дай-то Бог!

* * *
І не свято, і не дата,
І не чийсь день рожденья,
Зібралися ми тут, хлопці,
Просто так - є настроенье.
Знову побачитися з друзями,
Випити чарочку-другу,
Розповісти, що було з нами,
Згадати юність бойову.
* * *
Час - дружбі не завада,
Якщо друг надійний, вірний,
Він далеко в години успіху,
А в нещасті - поруч, перший.
Співслужив-ка, друг, мені службу,
Горілки всім налий иль пива.
П'ємо за нас, за нашу дружбу:
Нехай живе, поки ми живі!
* * *
Тут зібралися мої друзі,
На жаль, не всі сьогодні в зборі.
Послухати вас прошу мене:
Я тост скажу за тих, хто в морі.
Трошки їм не пощастило:
Вино і баби чекають на суші,
Вони ж, стихіям всім на зло,
Рятують наші з вами душі.
Прийдуть інші часи,
Нам снизойдет Господнього милість.
Душа воспрянет від сну,
І дружно скажемо ми: "Здійснилося!"
Мене тут запитають: "Що потім?"
Відповім: будемо в повному зборі,
І знову за святковим столом
Скажу я тост за тих, хто в морі!
* * *
Зібралися ми тісним колом,
Щоб вирішити одне питання.
Нині день рожденья друга -
Мені доручений цей тост.
Цінуємо ми чоловічу дружбу,
У ній гідність і честь,
Не робота і не служба,
Не любов, але щось є.
Ти взагалі мужик не промах
І в професії мастак.
У тебе порядок частки ",
Та й випити не дурень.
Нехай мете по життю хуртовина,
Ми з тобою заодно.
П'ємо за дружбу, п'ємо за одного,
Щоб усім побачити дно!
* * *
Сталося щось, не зрозумію сама.
А може це я зійшла з розуму?
Пішов зовсім і не сказав причин ...
Залишилася я і наша крихта - син.
Вчинок твій підступний і жорстокий,
І не можу зрозуміти я, як ти міг
Залишити нас напризволяще?
Але не віддам тебе я без боротьби!
* * *
Ну що ж, друзі, - така штука!
Ми чекали дня, і він прийшов,
І ось вона вже, розлука,
Присіла до нас за цей стіл.
Сидить і дивиться в обидва ока,
І не зрозуміти, звичайно, їй,
Що хоч сильна вона, зараза,
Але дружба все-таки сильніше!
* * *
Пияцтву - бій!
Давайте вип'ємо перед боєм!
* * *
Як добре в колі з друзями! ..
Хоча і знаємо ми - навколо
Не всякий той, хто поруч з нами,
На жаль, на жаль, буває, друг.
Але, не приховуючи почуттів гарячих,
Бокал підняти хочу я сей -
За неказенно, справжніх,
За найвідданіших друзів!
* * *
Сьогодні свято у чоловіків,
І ми хочемо колег привітати,
На те є безліч причин,
За що чоловіка можна славити:
За щоденна тяжка праця,
За те, що дуже любить справу,
За те, що він, забувши затишок,
В відрядження їде сміливо.
За те, що жінок на руках
Готовий носити він щодня,
З ним жінці невідомий страх,
Він відданий жінці безмірно.
Тост піднімаю за чоловіків,
Для кожної жінки він потрібен,
За домострою - пан ...
За те, щоб був хорошим чоловіком!
Листівки з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий