пятница, 22 августа 2014 г.

Привітання з 8 березня смс тітці

Бажаємо щастя багато - багато,
Шматочок неба блакитного,
А в ньому - бажану зірку:
Свою любов, свою мрію!

* * *
З першої капеллю,
З останньою заметіллю,
Зі святом юної Весни!
вас вітаємо
Сердечно бажаємо:
Щастя, здоров'я,
Удач, краси!
* * *
Будьте щасливі, веселі, кохані,
Міли, ніжні, і не сварливі,
Дружите з піснею гумором і сміхом,
Крокуйте в ногу зі століттям!
З святом 8 Березня!
* * *
Спасибі вам за вашу доброту
За вашу дружбу, відданість і навіть
За зайвий неробочий день в році
Спасибі вам, чарівниці ви наші!
* * *
Моя любов, тебе хочу я,
Привітати зі святом весни,
Моя душа в тузі кочує,
Їй залишаються тільки сни.
Але сон не може тривати вічно,
І життям буде перерваний він -
Не будь жорстока і безтурботна,
І зроби явою цей сон!
Моя любов, з тобою поруч
Безмовний я, ми далекі,
Чи не обпечіться холодним поглядом,
Прийми подарунок мій - вірші.
Зрозумій, я той, кого ти шукаєш,
Я - твій слуга і пан,
Чоловіків навколо бути може тисячі,
Але ти - одна і я - один!
* * *
Спасибі вам за вашу доброту!
За ваше російське велике терпіння,
За зайвий неробочий день в році,
За день звичайний, що став неділею!
* * *
Сьогодні день особливий! Правда?
Прекрасне свято у весни!
Сьогодні День 8 Березня -
Так нехай щасливою будеш ти!
Весна! Як багато в цьому слові:
Добра, любові й теплоти.
Нехай в очікує природі
Тобі цвітуть її квіти!
Нехай у цей день 8 Березня -
Підуть тривоги і прийдуть мрії!
* * *
В цей березневий день,
Ми бажаємо Вам добра, що спочатку Весни
В день, коли прокидаються сили природи
Ми хочемо Вас привітати від чистої душі
Побажати Вам здоров'я та щастя на довгі роки!
* * *
Що у світі жінок всіх епох
Необхідно, цінно ?!
Ділити всі радощі свої
З подругою неодмінно!
Нехай чоловік дістанеться тобі
Не боязкого десятка!
Бажаю щастя і любові,
Удачі та достатку!
* * *
З початком весни! З вашим святом світлим,
Таким чарівним, повним щедрот!
Нехай кожен Ваш день буде самим заповітним,
Нехай буде значним кожен ваш рік!
* * *
Привітання з 8 березня смс тітці

Комментариев нет:

Отправить комментарий