четверг, 21 августа 2014 г.

Привітання з 8 березня подрузі

Бажаємо вам усмішок ніжних,
Хороших відданих друзів,
Весняної ніжності бажаємо,
Йти по життю веселіше!

* * *
Ви в чарівні входите сни,
З вами доріг, великий кожну годину.
Вітаємо з Днем нової весни,
Наші милі жінки, вас!
Життя ви даруєте, вчіть знову
Ви тому, що лише мами дають,
Ви народжуєте в серці любов
І в душі створюєте затишок.
Ми бажаємо средь лютих днів
Вам однієї нескінченної весни,
Всі її більше люблять, желанней, ріднею
Бути! І бачити щасливі сни !!!
* * *
Ви сьогодні всі в пошані,
Хоч постав на п'єдестал,
Удома ви иль на роботі,
Для чоловіків як ідеал.
Нехай же свята триватимуть
І не день, а цілий рік,
Нехай чоловіки метушаться,
Відсторонять вас від турбот!
Здоров'я, радості,
Сімейного лада!
* * *
Зі святом весни і любові!
Забудьте болі все, тривоги,
Мрії нехай будуть ваші про все,
І сонце яскраво на світанку
Нехай входить з радістю у ваш дім!
* * *
Збережу у своїх долонях сонце,
І весняне повітря зачерпну,
Для мене весна - синонім щастя,
Я сьогодні вам його дарую.
Знаєте, що може бути прекрасніше,
Чим цветенье вишні під вікном?
Для мене весна - величезне свято,
І ми святкуємо, що ми живемо.
Святкуємо природи пробужденье,
І приліт на батьківщину шпака.
І весна таке наважденье,
Що відкриє для любові серця.
* * *
Від усієї душі, без багатослів'я,
Бажаємо щастя і здоров'я!
Будьте ніжними, красивими
І, звичайно ж, щасливими!
* * *
Будьте, як весни, завжди молоді,
Щасливі, веселі, вічно живі.
Будьте, як сонце, яскраво світить,
Щастя і радість людям даруєте!
* * *
Любі жінки! Ми вам бажаємо:
Будьте щасливі в квітні і в травні,
Нині й завтра, і тисячі років!
Нині на жінках тримається світло.
* * *
Давно вже відшуміла завірюха,
Весна стукається в кожен будинок.
Я вітаю я подругу
З Міжнародним жіночим днем!
* * *
Сьогодні так приємно нам
Зізнань слів і захоплень
Вимовити для милих Дам
З повагою. І без жалю
Ми констатувати повинні
Що березень прийшов, Весні - ура!
А ви прекрасні і ніжні,
І побажати тепер пора,
Вам, Дами, посміхатися частіше
І не сердитися зопалу,
І нехай все яскравіше в будинку вашому
Завжди любові горить свічка! 
Привітання з 8 березня подрузі в прозі

Комментариев нет:

Отправить комментарий