пятница, 22 августа 2014 г.

Привітання з 8 березня керівнику

Не вірю я, що зірки згасають,
Що все міняє, навіть русла річок.
Є жінки, яких поважають
Вчора, сьогодні, через тисячу років!

* * *
8 березня близько - близько
А час мчить як олень
Не підведи мене піпіска
У Міжнародний Жіночий День!
* * *
Улюблених подруг від душі вітаємо,
Здоров'я вам, щастя і моря квітів,
І всім вам від щирого серця бажаємо,
Нехай у світі завжди торжествує л ю б о в ь!
* * *
Будь щасливою,
Будь коханої,
Будь везучої у всьому,
Щоб всі печалі - мимо,
Щоб тільки радість - в будинок.
Щоб сонце посміхалося,
Були вірними друзі,
Все вирішувалося, всі збувалося,
Назавжди - від "А" до "Я".
* * *
Хай щастя веселій капеллю
В серце твоє стукає,
А зимових студених хуртовин
В ньому ніколи не трапиться!
* * *
Ще дерева сплять,
Додивляючись сни.
Тебе привітати радий
Я зі Святом весни!
Бажаю бути тобі щасливою!
Цвісти пишніше всяких троянд!
Дорогу щастя квапливо
Пройти без горя і без сліз!
* * *
Зі святом весняним
Я сердечно вітаю!
Довгих років, любові, веселощів
Від душі бажаю тобі!
Нехай розтануть всі напасті
І розвіються негаразди.
Я бажаю тільки щастя
Нехай тебе не старять роки.
Щоб не покидали сили,
Щоб справи велися успішно,
Будь завжди такою гарною,
Усміхненої, ніжною!
* * *
Прийшов прекрасний день весни,
Той день, коли ставати теплей,
Коли всі жінки чарівні
І все звичайно красивіше.
І нехай желанья неодмінно
Виконуватися все до кінця,
Адже милих свят як цей
Бувають у житті не завжди.
Нехай море радості і щастя
Вас не покине не так на мить
І менше буде днів непогожих,
А більше радісною любові.
* * *
З теплими днями, з весняною капеллю,
З першої мімозою, з останньою заметіллю,
З ласкавим сонечком Вас вітаю
Щастя, здоров'я, успіхів бажаю!
* * *
З першої капеллю,
З останньою заметіллю,
Зі святом ранньої весни
Вас вітаємо,
сердечно бажаємо
Радості, щастя,
Здоров'я, любові!
* * *
Привітання з 8 березня керівнику в прозі

Комментариев нет:

Отправить комментарий