пятница, 22 августа 2014 г.

вітання чоловіку

Тебе сьогодні вітаємо,
Від усієї душі тобі бажаємо
Щасливих днів і ніжної ласки,
Принцесу милу з казки,
Перемогу важку в боротьбі -
Нехай все дістанеться тобі!

* * *
Моя любов тебе зберігала,
Коли вдалині ти був, мій милий.
Моя любов тебе зустрічала,
Коли повернувся. нехай чимало
Є попереду шляхів-доріг,
Турбот, бажань і тривог,
Але дороговказ
Моя любов завжди з тобою!
* * *
Дуже сильний і умілий,
Енергійний, добрий, сміливий,
Не страшні печаль і горе -
Нам любов твоя опора.
Ти єдиний на світі!
Нехай тобі удача світить,
Будь здоровий і повний сил,
І долю, як нам, будь милий!
* * *
Не називаючи ближнього ворогом,
Не довіряють все ж незнайомцеві,
Не корч долю за зірками або сонцю -
Все в світі суєта суєт кругом!
Зумій, наш друг, пізнати себе,
Жити самому і страшно і небезпечно.
На випадок уповати, повір, марно -
Знайди того, хто б зміг зрозуміти тебе!
* * *
Ми побажати хочемо як другу
Здоров'я, щастя, славних днів.
Щоб не мела Вам у житті хуртовина,
А лився тепле світло променів.
Не важливо - перша, друга
Іль третя молодість прийшла,
Душа, як колись, молода,
Як колись, йдуть на лад справи.
І нехай злегка віскі сивіє,
Але це в житті не біда.
Нехай Ваше серце не старіє
Всі Ваші довгі роки!
* * *
Ні чинів, ні регалій не нажив,
І скриню не тріщить від речей,
Тільки роки робочого стажу -
От і все, що в скарбничці твоєї.
Не герой позитивної повісті,
Чи не плакатної душі людина -
Жив ти все-таки дуже по совісті
В свій крутий і рішучий повік!
І, в очі твої чисті дивлячись,
Я в мовчанні до тебе підходжу,
І волосся побілілі пасма,
Немов прапор, до губ підношу.
* * *
Будь мудрим, розум під стать чоловікам,
Розумніший мудрість, ніж вінець.
Не той мудрець, хто вище чином,
Той вище чином, хто мудрець.
* * *
Часом непросто витримати
В сумнівах і боротьбі.
Мій тост, друзі, за витримку,
Впевненість у собі.
І в свій черга прикладеться
Все те, що бути повинно,
І радості примножаться,
І біль піде на дно.
* * *
Бурани Чи завьюжатся,
Біда Чи пришпилила -
Лише витримка і мужність
Все в житті переможе.
Щоб в цьому житті соколові
Стати гусаком не довелося,
За мужність високе
Я пропоную тост.
* * *
Спіткнувся - встань.
З ким не буває?
Потри синяк - і знову в дорогу.
Мій тост за тих, хто не стенает-
І синців не помічає,
Хто, звалившись, все-таки
мріє
Злетіти в небеса коли-небудь.
Листівки з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий